maandag 13 juni 2011

Berichtjes weg, doeidoei proudofbeauty and hello new site.


Mensen die mijn site een beetje volgen, weten dat ik een nieuwe site heb. www.blogaliciouswonderland.tk
Een site waar het nog vrij weinig over makeup gaat, op deze blog heb ik het over mijn leven, fashion en overige dingen die leuk zijn om te lezen. M'n site is leuker geworden dan ik had verwacht en daarom is dit het laatste bericht op proudofbeauty ooit.


Sommige van jullie wisten misschien dat ik youtubefilmpjes maakte? Daar ben ik al een tijd geleden mee gestopt, maar proudofbeauty hoorde bij die filmpjes, dus toen de filmpjes weg waren was het posten op proudofbeauty een stuk minder leuk.


Dit is dus de site, en ik vind hem persoonlijk echt heel leuk geworden. Ik krijg ook hele positieve reacties, dat is altijd leuk. Maar de site is nog vrij onbekend, dus allemaal even kijken en volgen, via blogspot/googleaccount of bloglovin'. 



xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten